No connection



Idag har jag varken haft telefon eller internet. som vanligt då.  Är så trött på tele2.......internet försvinner minst en gång om dagen och ibland upp till 8 grånger på en dag. Fick veta att dom har haft driftstörningar i området sen den 17:e juni. Men hallå kanske dags att fixa till det då. Men jag har haft problem med internet i ett år nu så jag ska säga upp det och byta till bredbandsbolaget istället. Fattar inte varför jag inte gjort det innan *suck*

Idag fick jag äntligen tummen ur röven och åkte och tränade. Hårt pass, men ack så skönt. Har haft träningstorka i en vecka.
Fy på mig!


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Marlene,



Vi på Tele2 tycker det är väldigt tråkigt att du funderar på att byta bredbandsleverantör från oss. Felsökningar på bredband i Kalmar pågår för fullt och vi hoppas kunna åtgärda felet snart för samtliga kunder. Om det finns något vi kan göra för dig får du gärna mejla mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-06-23 @ 17:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0