Så vacker utan spackel?







Här är lite i urval vad jag för tillfället använder för smink.
Dock använder jag inte flytande foundation varje dag. Jag känner att pulver är bättre på vardagar då jag, vet inte om det är inbillning dock, tycker jag får mer finnar av flytande. Men en flytande måste man ju ändå ha, till de lite mer fina tillfällena, och då är Max Factor Miracle Touch Liquid Illusion Foundation och Loreal True Match Foundation dom klart bästa och till vardags blir det mest Loreal Concealer Minerals och Max Factor Natural Minerals Foundation. Oftast låter jag huden vara helt utan så den få vila upp sig lite.

Till fest så blir det oftast Maybelline New York Lash Stiletto Ultimate Length Mascara och till vardags en volym-mascara ifrån Oriflame. Både rouge och ögonskugga kör jag på billigt ifrån HM. Ögonskuggan på bilden är bara en av ca 10 ögonskuggor jag har ifrån HM. Funkar kanon för mig :)
Eyeliner har jag i så många olika märken och former så jag tar den som ligger framme för dagen och till brynen använder jag en vanlig blyertspenna, tror det eller ej, funkar kanon för mig som är blond.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0