.......

Här kommer ett rätt ointressant inlägg. Har hänt en del i veckan som varit men vill inte riktigt dela med mig utav det just nu.....men jag återkommer.

Jag har nog haft den lugnaste helgen på mycket länge. Har inte haft lust att göra någoting alls faktikst, har varit så anti allting det senaste veckorna, däremot så har jag/vi hunnit träffa massa folk. Har våldgästat Hannah *mohahahaha* och gett henne en lektion i orkideskötsel. Något som jag är bra på. Mina föräldrar med Isak, syskonen Frid och Hannah har varit här på besök också. Så lite socialt umgänge har det blivit. Lugnt och skönt  :) Men nästa helg då blir det fest.

P.S Har fått en ny kamera så jag kan åter igen falla in i min roll som gängets mingelfotograf. Hallelujah D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0