Måndagsbekymmer

Det är något som lever i min papperskorg under diskbänken i köket.

Igår rensade jag och min man linneskåpet och slängde massa gamla handdukar, sängkläder osv. dom flesta som känner mig vet att jag är städ - och kontrollfreak enda ut i fingerspetsarna så när Hampus slänger saker på golvet så blir jag galen. Så för över ett år sedan så händer säkert något liknande;

Hampus kommer hem en fredag och slänger sina arbetskläder och ryggsäck på golvet. Jag blir galen och upplyser honom om att kläderna hör hemma i tvätten och inte på mitt nystädade golv. Ryggsäcken ska inte användas förens på måndag så den ska tömmas och försvinna ur min åsyn. Hampus orkar inte riktigt med att tömma ryggsäcken just nu så han gömmer den lite smidigt i linneskåpet där den får ligga fram tills igår.

I ryggsäcken hittar vi en smörgås, om man nu ens kan kalla det de, en mycket läbbig smörgås. Usch ! På ett år så har den förvandlats ifrån en smörgås till en ny art......ett ting. Hahahaha
Jag lovar att den ligger under diskbänken och smider planer på hur den ska kasta sig över mig nästa gång jag öppna skåpsdörren för att slänga någonting. Huaaa hemska tankar. Tror ni att smörgåsar kan vara hämndlystna? Ska nog inte producera något skräp förens Hampus kommer hem. Bäst så !

Nej då jag är inte paranoid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0