Underbara helg



Igår var den årliga traditonella melodifestivalstittande som jag, Hampus och Tommy har. Sen har vi lite gästartister varje år ;) Jag glömde inte att köpa ballonger i år. Credit till mig :) Mycket rolig kväll igår med ballongkrig och målande utav lokalkändisar på ballongerna. Hihihi !!

Gud vad intesägande låt som vann melodifestivalen . Som vanligt vann fel låt och nej det kommer går skit i Oslo för oss. Om så mitt liv hängde på det så skulle jag inte kunna nynna på vinnarlåten ifrån igår. Då är det illa....riktigt illa. Inte sjöng hon och särkilt bra heller, jag tror iofs att det berodde på att hon var nervös, mycket skakigt framträdande. Nej usch och fy helt menlös låt !

Men det var bara min åsikt.
Själv hejade jag på; Timoteij och Salem Al Fakir och typ alla andra utom just vinnarlåten.

Nehe nu ska jag käka lite frukost och forsätta på denna lovely helg. Idag blir det simhallen med vännerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0