Helgen

Det har varit fullt upp i snart en vecka nu därför inga blogg inlägg. I förra veckan så varvade jag möten med illamående. Mådde konstant illa i 3 dagar. Har ingen aning om varför och nu har det slutat. Det är ju huvudsaken så nu forkar vi inte mera i det. Tyvärr blev träningen lidande så nu har jag en del att ta igen denna veckan. Det påminde mig att jag ska skicka iväg ett sms till Sanna.....nu direkt....check!



I fredags så var jag ute med dom gamla kompisarna och en del nya på Olearys :) Förfesten var hos Emely och Dennis. Mycket trevlig men ack så kall kväll. Måste göras om snart igen - gammal kärlek rostar aldrig.
Delade gamla minnen och gjorde en del nya. I like :)


På lördagen så blev det förrutom en präktig baksmälla en melodifestivalskväll Andra Chansen hemma hos oss. Tommy och Lollo kom på besök med chips och cola :) Lite planering inför nästa helgs final. Lite fantasier om vindmaskin och glitter, hahaha, men ballonger ska jag köpa så vi kan vifta med dom *smile* Säger jag varje år men i år ska jag faktikst komma ihåg det.
I söndags så var vi hos mina kära morföräldrar på landet. Underbart :)
Och det bäst av allt är att våren äntligen är påväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0