KRIS


Daaah få panik!!!!


Har Maxi slutat sälja Euroshopper energidryck? Har letat i massor med ICA-butiker runt om i stan och inte hittat en endaste burk. Mitt förråd på energydrycker är helt slut och jag får lite smått abstinensbesvär. Det verkar som dom nu endast säljer denna fast med  en ny smak, guarana extract, som verkligen smakar skit. Känns ju inte allt för kul att övergår till Red Bull som för det första inte har lika god smak och för det andra är dubbelt så dyr. Funkar inte och dricka varje dag i den prisklassen för en fattig student.
Snälla Euroshopper ger mig tillbaka min energyläsk!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Fins Öb nära dig så är x-ray billig och god, willis brukar ha powerking rellativt billigt med.



Jag har med varit mer eller mindre beroende av energi dryck och vet hur jobbait det är när det inte finns när man vill ha det ;)

2010-11-11 @ 21:49:22
URL: http://kriistiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0