Don't wanna be all by myself - anymore



Det är så fruktansvärt svårt för mig att hitta balansen mellan skolan, vännerna och träningen. Finns det verkligen någon sund balans där? Just nu få min träning och mina vänner lida pga skolan. Pressa mig själv till max, jag duger verkligen inte, och samtidigt så går jag bara runt och oroar mig för ekonomin. Att vara student och pendla dryga 12 mil per dag har gjort att jag har ingen ekonomi alls längre. Trodde verkligen inte att det var möjligt att leva på ingenting och då är jag i vanliga fall van att vända på varje slant. Fattig på pengar, på tid och på vänner och med en vikt som jag vantrivs med........fy fan säger jag bara. Känner mig ensamast i världen *suck* Livet är väldigt grått just nu. Känns ibland som jag glömt vart jag är påväg här i livet. Orkar knappt bry mig längre.
 Men jag vet att om jag bara hitta en hyfsat sund balans i mitt liv så kommer allting bli bättre.
Men tills dess?


Kommentarer
Postat av: guevacci

Var gärna med i "dagens blogg" om du vill chansa (a)

2010-10-26 @ 14:01:54
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0