DÅLIGT !!!



Idag fick vi äntligen hem Ville, bara ett helt dygn för sent. Har varit så många turer innan vi fått ta hem honom. Vi var hos vetetrinären redan igår och betalde det överenskomna priset 2500 kr. Allt var klart.......då fick vi plöstligt inte ta hem honom. Efter många telefonssamtal ifrån dom, då dom varje gång berättade efteråt att dom gjort både det ena och det andra med Ville som vi inte godkänt, så fick vi ta hem honom idag mitt under mitt kalas ( typiskt ). Då ville dom plötsligt ha 1700 kr till och då blev jag förbannad. Vi ville för det första ta hem honom igår som det var sagt och vi hade kommit överens om ett pris som vi redan betalt och nu ville dom har nästan lika mycket till för saker som dom gjort som absolut var helt onödiga och som vi som sagt INTE godkänt. Han skulle operera bort 2 tänder inte ta blodprov om han hade diabetes. Varför nu detta? Han vinglade lite när han gick.............men hallå han har varit sövd så det är klart som fan att han gjorde det. Jag anser att dom gjort fel.......om man ska göra massa grejer som inte ens är nödvändiga och som inte är överenskommet så få man hålla en dialog med oss. Dom visste att detta inte ens gick på försäkringen heller så det är så fult gjort. Hela kalaset gick på drygt 4800 kr, nästan det dubbla emot vad dom sagt. Inte okej......dom ska fråga innan dom gör massa grejer som vi inte kommit överens om. Så missförstår mig inte att bara jag är sur över pengarna utan jag är mest sur för att dom inte kunde hålla en vanlig enkel dialog med oss. Hade det varit USA så hade jag stämt dom.

Fast vi ska inte glömma att huvudsaken är att vår lilla Ville är hemma igen :) Dock känner Sigge inte igen hans doft så han morrar och fräser på stackars Ville, hoppas att det gå över snart.


Kommentarer
Postat av: emilia

Hejsan ! Snygg blogg! (: själv har jag frågestund i min blogg nu, så passa på att kika in om du vill! (: www.emiliaofc.blogg.se

2010-09-17 @ 21:46:31
URL: http://emiliaofc.blogg.se/
Postat av: Terese

fin blogg :)

2010-09-18 @ 11:52:40
URL: http://somterese.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0