Allvarligt???


När man bläddrar bakåt i min blogg så kan man se att ungefär en gång i månaden, ibland varannan månad, så har vi problem med att vi har icke fungerande internet, telefon eller tv. Jag blir så jävla trött på tele2! För vet ni vad, nu har det hänt igen. Den här gången är det tv:en *suck suck suck*. Men ingen blir väl förvånad längre... Alltså under alla åren vi har haft tele2 så borde vi för fan få någon kompensation för allt skit. Jag betalar alltid mina räkningar ifrån dom i tid och sköter min del av avtalet vilket man inte kan säga att dom gör. Och varje gång jag skriver om hur dåligt tele2 är här i bloggen så får jag en kommentar ifrån någon på tele2 som sitter hela dagarna och scannar genom nätet på om någon skriver något negativt om dom. Kul jobb ni måste ha! Ansträng er INTE ens att kommentera det här inlägget tele2, TACK!! Det är bara gratisreklam för er och det hjälper ju knappast oss. Så låt bli! Jag rekommenderar verkligen INTE tele2 till någon och har ni det så byt till något pålitligare!

Hundra spänn på att någon ifrån tele2 kommenterar detta i alla fall. Någon som våga sätta emot? ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Lottar ut ett presentkort värt 400kr!

Presentkortet kommer från ImageCollection.se där du kan köpa olika sorters kläder och väskor.

En passande julklapp antingen till dig eller till en kompis?^^

Tävlingen hittar du här: http://thedevilschild.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-presentkort-pa-400kr.html

2011-12-12 @ 16:17:21
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0