USCH igen!!!!

Skullle precis ställa mig och göra en smarrig sallad nu på kvällskvisten och vad tror ni händer då? Av 12 plommontomater som låg i en korg jag köpt ifrån coop igår så var 8 av dom mögliga!!!!! Fy fan vad äckligt! Dom såg så fina ut på ena sidan och kändes okej när jag petade på dom i affären igår. Men inte......ni trogna bloggläsare vet ju att jag klagade på att alla citroner var mögliga på coop i ett av gårdagens blogginlägg och nu det här.........ingen sallad för mig idag heller. Självklart funkar det att göra sallad utan tomater men jag tappade lixom lusten. ALDRIG mera frukt och grönt på Coop Forum Kalmar!

Kommentarer
Postat av: Hellolinda

Händer ofta på coop här i göteborg också...

2011-12-09 @ 21:14:16
URL: http://hellolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0