Usch!


Såhär vill jag ha mina citroner

Nu tänker jag gnälla lite..............var på Coop tidigare idag och skulle bland annat köpac citroner i nät. Det går åt här hemma eftersom jag i stort sett bara dricker citronvatten nu förtiden. I alla fall så fanns det ett helt hav med citroner att välja på. Bra för mig förrutom att det visade sig att i varje nät så låg det en till två mögliga citroner. Inte fräscht! Hur kan man som personal missar att cirka hälften av alla citroner är mögliga? Inte gick det att få tag på någon i personalen heller så nu sitter jag här utan citronvatten och tjura.

Näe.......jag har ingen bra dag idag :(

Såhär fick jag mina citroner


Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Usch äckligt! Det är mycket snuskig frukt och sånt på affärer och jag fattar inte varför personalen inte tar bort det...

2011-12-06 @ 19:41:13
URL: http://amandasjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0