Vardagsmirakel


Förra året vid denna tiden så fick jag problem med mina ögon som visade sig vara torra och jag fick slopa mina linser och använda glasögon i närmare sex månader. Så nu har jag insett att våren och sommaren går bra att använda linser men när hösten och vintern kommer så får jag ont och blir röd i ögonen. Jag tycker verkligen inte om att behöva ha glasögon så jag har verkligen provat allt jag kan komma på för att lindra torrheten i ögonen. För några veckor sedan så började ögonen igen så nu tänkte jag testa en annan metod som jag läst om på internet. Jag köpte Omega-3 tabletter och redan efter två dagar så kunde jag börja använda linser igen. Fortfarande lite röd i ögonen men i stort sett inget obehag alls.
Hallelujah!


Kommentarer
Postat av: johanna

Vilken av mina modellbilder tycker du är snyggast? ;D

2011-12-14 @ 08:04:13
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0