ÅHHHHHHHHHHHHH!


Gud vad ireterad jag är ikväll. 2 saker har hänt. Grej nr 1; tv:n håller på att gå sönder. Bilden försvann men efter ett mycket lirkande så kom den tillbaka så nu är det bara en tidsfråga tills den dör helt *suck* då få vi vara utan för vi har inga pengar att köpa en ny. Sen kommer vi till grej nr 2; vi fick vet att skolan inte meddelat CSN dom 500 poängen som vi har läst på vårterminen. Bara 200 poäng är inrappoterade så därför kan vi inte söka CSN-bidrag inför höstterminen. Det måste fixas innan den 22 juli och vi vet ju alla att det inte är en själ på skolan mitt under sommarlovet som man kan få tag på. Hälften av kurserna är inte betygsatta heller för den delen så nu kanske vi åker på att betala tillbaka pga att skolan sköter allt jävligt dåligt.....fy fan. Lärraren som skulle betygsätta det har slutat....ja ni hör ju vilken soppa allting är. Nehe nu ska jag gå och lägga mig och försöka slippa drabbas av magsår för all jävla stress vad det gäller ekonomin eller ja snarrare brist på ekonomin.

P.S Jag  fick en jättefin doftranka utav Hampus med typ 40-50 knoppar för någon dag sedan, idag så ramlade typ alla knoppar av, max 10 kvar. Kul....jag som verkligen såg fram emot att den skulle blomma. Usch inte min dag idag D.S


Kommentarer
Postat av: fridaoantonia

just nu har vi veckans blogg på våran blogg . gå gärna in och tävla ! jätte fin blogg föresten .

kram :)

2011-07-10 @ 15:22:48
URL: http://fridaoantonia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0