En katt i onåd


Min just nu mindre omtyckta katt Sigge har gjort IGEN. Han har gjort hål i min fina midsommarklänning. Inte två små hål den här gången utan nämre tio!!!! Jag hade hängt upp den långt ifrån hans räckområde, trodde jag, men han har särket försökt i flera veckor att dra ner den och på det sättet orsakat massa hål. Till historien hör ju att han är en jävel på att sno sin mattes kläder. Han älskar särskilt klänningar och att dra in dom ifrån sovrummet in till vardagsrummet och stolt visa upp vad han ""fångat" är det bästa han vet. Nästan alla mina kläder har små tandmärken, dock inte såhär många :( Undra om den bara är att slänga? Vet inte om det gå att sy snyggt. Hade mina katter haft veckopeng så hade dom legat ordentligt back i ekonomin, den andra katten har innan förstört 3 par stövlar för mig genom att ömsom bita och ömsom kissa på dom.
Vad har jag gjort för att förtjäna katterna ifrån helvetet?
;)

Klänningen innan massakern och de två små demonkatterna


Kommentarer
Postat av: Sara Ahonen

åh vad söta katter. Har själv två stycken! :) Mvh, Sara

2011-07-17 @ 22:32:15
URL: http://www.saraahonen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0