Härliga torsdag!


Första dagen på långledigheten har varit fullspäckad. Vi har paddlat kanot med svärmor, svägerska och svåger. Riktigt bra tränningspass för överkroppen :)

Efter det så inspekterade vi svärmors och Ragnars nya lägenhet. Blev ännu mera sugen på att flytta ifrån våran lägenhet. Vi behöver verkligen något större. satt i eftermiddagssolen och jäste på deras balkong med en stor tallrik glass i knät. Kan det bli bättre? Jag fick även lite kekisar ifrån en av deras orkideer. Spännande! Hoppas dom kommer att trivas hos mig :)
Avslutade dagen hos mina föräldrar som bjöd på middag; biffar med fetaost. Mums!
Blivit mycket aktivitet idag och då passade det ju bra att jag invigde min stegräknare som ska göra så att jag ska börja promenera lite mera. Var uppe i ca 8000 steg idag, rätt nära det rekommenderade 10000.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0