Lördag



=
min frukost idag.
Ska ut och få lite flera steg på stegräknare och njuta av solen. Sen finns det ju en liten baktanke med min plötsliga lust för förmiddagspromenader, nämligen att jag har 3 paket som ligger och vänta på mig på macken. Älska att öppna paket även fast jag redan vet vad dom innehåller. Kommer snart ett nytt paket för i morse tog jag mig i kragen och skickade efter förstorningar på dom fina bilderna som min syster tog på oss för någon vecka sedan. Kommer bli så fint på väggen i vardagsrummet.

Idag är jag gräsänka eftersom Hampus har två spelningar idag, en i Borgholms slottsruin och en i Långemåla, undra vad man ska hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0