Äta bör man annars dör man


Gott att få i sig lite mat för det har varit en tung dag. 
Så hur har min dag sett ut? Jo jag hade CNC B provet  och det var verkligen ett stort prov. Mycket större än vad jag hade föreställt mig. Det blandades friskt mellan fräs och svarv så allt kändes mycket förvirrande. Hade självklart läst på fel saker. Jippi! Som om saker och ting inte är nog så stressigt. Sen blir jag och resten av mina klasskamrater så förbannade när en i klassen plockar upp anteckningar och böcker som hon friskt skriver av under provet! Detta är  inte första gången det händer heller. Visst det straffar bara sig själv i längden när man fuskar men det känns som ett hån när man själv verkligen sliter och kämpar och hon gör så. Det patetiska är att hon har mage att bli arg när folk säger till henne. Att en vuxen människa beter sig så illa utan att ens skämmas. Aja vilket resultat jag nu än får på mitt prov så vet jag att jag gjorde så gott jag kunde och utan att fuska. Det är huvudsaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0