Lilla hjärtat


Idag har mitt hjärta alias min fästman varit sjuk. Lite synd är det om honom. Jag har däremot haft överskottsenergi hela dagen. Jag har  försökt få med mig folk på powerwalk eller annan aktivitet men ingen som nappade på det så jag tog mig en runda på gymet. Har fortfarande massa energi kvar men få försöka dämpa det för nu ska vi ha fredagsmys.

P.S Jag har gått i genom dagen helt omedvetande att det varit fredagen den 13:e och vet ni vad jag har klarat mig rätt bra. Jag lever fortfarande och jag har alla tår och fingrar i behåll. Ta i trä ta i trä D.S


Kommentarer
Postat av: maria

Hejhej!

Vilken fin blogg du har! Gillar din stil :)

Kolla gärna in min bloppis där jag säljer godbitar ur garderoben! Allt ifrån skor och väskor till jeans och koftor till en billig peng! (jeans från 30 kr!)

http://www.mariawallinsbloppis.wordpress.com

Ha det bra!

Kram, Maria

2011-05-15 @ 13:07:45
URL: http://mariawallinsbloppis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0