Serienörd


Tillhör du också den skaran som hellre ladda ner en tv-serier och titta på alla avsnitten i ett kör istället för att behöva vänta en hel vecka eller ibland flera månader på nästa avsnitt? jag till hör den skaran och  det senaste året har jag/vi plöjt oss i genom en massa serie och vi har ca 10 stycken som ligger på hårddisken och bara vänta på att få bli tittade på. Just nu är vi inne på säsong 7 på kultserien Arkiv X.

 Jag har även börjat titta på The Hills igen dock i min ensamhet för min sambo vägra att  titta på den serien. Kanske förståligt....hahahaha :) Favoritserien än så länge är helt klart Deadwood. Inte långt efter kommer Rome, Arkiv X, Scrubs, Friends m.fl. Men ha som sagt va en del att gå i genom så det lär väl ändra sig. Men kommer bli svårt att peta ner Deadwood ifrån första-platsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0