GÄSP....godmorgon?

Jag har precis vaknat upp ifrån en väldigt intensiv dröm. Det var som en riktigt actionfilm. Jag var med några skurkar som självklart hade pistoleler att hota oss? med och så var det en tickande bomb någonstans inne i byggnaden som vi befann oss i. Han vi hade som gisslatagare var typ kär i mig i början av drömmen men sen blev han bara konstigare och konstigare. Vi skulle dricka någon slags brun läsk för att klara smällen? Drömmen slutade iaf med att en tjej offrade sig genom att distrahera honom så jag sprang ut genom massa korridorer och kom till en annan skurk, som satt och vaktade en av dörrarna,  som jag övertalade att nu smäller det och vi hann precis in i ett säkert bombrum, hahahaha finns såna ens?, och klarade oss. Slut på dröm. Känns inte som jag sovit någonting inatt utan bara sprungit runt.

Jag kanske är en riktigt actionhjätinna a´la Lara Croft?


Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra med dig idag?:D

2012-04-30 @ 14:06:47
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0