Hård tisdag

Om en timme så sticker jag till jobbet igen och gå på arbetspass nr två för dagen. Jag har även hunnit med att styrketräna på Actic och så har Daniel och hans dotter Alma varit här på besök en snabbis. Hampus och pappa har pratat med försäkringsbolaget och hyresvärden angående vårt vattenskadade vardagsrumsgolv. Ingen ville ta på sig att betala det. SUCK! Vi få se hur detta sluta men vad jag ha förstått så kommer hyresvärden i slutändan få betala det. Den som lever få se.......nu måste jag försöka peppa mig inför jobbet. Jag är SÅÅÅ himla trött! Känner mig som myran här över. Hard work hard work.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Just nu får du 10 kr rabatt när du köper ett smycke från mig! www.joko.blogg.se

2012-04-10 @ 17:15:10
URL: http://joko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0