Hemma hos oss

Varje gång jag är färdigduschad och ska gå ur duschen så sitter dom två små inneboenderna och stirra på mig. En på toaletten och en på golvet. Det är lika uppfriskande varje gång att ha två par ögon som stirra chockat på en och som se ut att tänka What the fuck? Dom kan inte ens räcka mig en handuk dom små kräken! Skulle jag emot all förmodan " råka " stänga toalettdörren så skriks det och bankas på under hela duschningen. Om man har något privatliv här? Nej, absolut inte!
Så söta men låt er inte luras, dom är små onda monster!

Kommentarer
Postat av: Sandra - vetinteee

Den där ljusa katten liknar nästan våran.

Vad heter den? :)

2012-04-13 @ 19:39:06
URL: http://vetinteee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0