Mindre skoj!

Vi sitter och prata om Game of thrones, jag och min syster, hade bara hunnit till avsnitt tre och kände mig lite förvirrad och bad henne förklara en del saker utan att spoila någonting. Då lägger sig mamma i samtal med att hon har svårt att förstår vem som är vem och där avbryter jag henne, eftersom hon är på avsnitt 8, att hon ABSOLUT inte få säga någonting som avslöja handlingen. Nej då det ska hon ju inte och i nästa andetag så avslöja hon glatt att han är ju död och han förådde ju dom där. Tack kära mor för att du inte spoilade! Nu har jag kommit en bit in i säsong två så jag fundera på att ringa och berätta vad som händer i säsongsavslutningen i säsong ett. Vem som gör vad och vilka tappa-hakan-moment, så få vi se hur glad hon bli!

Kommentarer
Postat av: Nah

Så himla bra serie!

2012-04-18 @ 15:41:51
URL: http://nash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0