im sexay and i know it

Igår upptäckte jag att ett par byxor som satt fruktansvärt tajt för mindre än ett år sedan numera är för stora för mig. Det var efter förra sommarens skiftarbete som jag tappade nåt kilo och blev då så pushad av att forsätta i den stilen, så jag gav mig fan på att ta mera seriöst på styrketräningen än vad jag innan gjort. Så nu är jag nere på min idealvikt och ha en kropp som jag är stolt över. Hemligheten är inte att sluta äta allt man tycker om utan bara äta mindre portioner utav det. Helt enkelt krympa ner magsäcken lite. Det är ändå inte hälsosamt att frossa i mat. Dieter och att svälta sig själv fungera för stunden men du kommer lika snabbt att gå upp kilorna du tappade. Du kan träna exempel din mage hur mycket som helst men har du fett som döljer dina magmuskler så kommer dom ändå inte synas. Se till att alltid avsätta i alla fall 2 dagar i veckan till att gå och träna och fuska inte.
Detta funkade för mig och jag äter fortfarande snabbmat, chips och godis. Däremot bytte jag ut cocla colan emot kolsyrat vatten och sockerfri redbull.

Kommentarer
Postat av: Malin

Duktigt!:D

2012-04-29 @ 09:13:08
URL: http://Malle.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0