Grått grått grått

Helt ärligt så kommer jag med världens sämsta ursäkt för att inte cykla iväg till gymet idag. Det är grått, blåsigt och regningt ute. Har verkligen ingen lust. Men för att inte bara latheten ska ta över så har jag kört lite styrketräningspass här hemma i vardagsrummet. Här kommer några övningar som jag rekomendera: Plankan
Plankan, sidan.
   Situps
   
Benlyft
Bryggan
 
Med den här maskinen så hade jag i stort sett kunna skipa mitt gymkort för på denna på gymet så gör jag det flesta utav mina övningar. Benlyft, chin ups, pull ups m.m. Det är synd att dom ska vara så dyra, vara så fula och framför allt ta så stor plats. Hade jag varit husägare så hade det varit en annan sak. 

Kommentarer
Postat av: Sara

sv; Tack så mycket! Vad glad jag blir :)
Hoppas du får en fortsatt bra tisdag!

2012-08-07 @ 13:10:55
URL: http://saranorrhede.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0