Inga fiskar blev skadade under inspelningen?

Igår kväll så tittade jag och sambon på den jättespännande Johan Falkfilmen Barninfiltratören. Jag insåg att jag kanske fokuserar på fel saker när jag tittar på actionfilm. Mitt hjärta smälte när gängledaren Seth Rydell kommunicerade med sina papegojfiskar. När scenen helt plötstligt urartar i en eldstrid på liv och död, då karakttärerna råkar riktigt illa ut, kan jag inte sluta tänka på det sönderskjutna akvariet och alla papegojfiskar som ligger och dör på golvet :( 
Bra film - synd om fiskarna ( även om det var stuntfiskar ). Ja, jag vet jag är konstig :)
 
Oooops, hoppas jag inte spoilade för någon!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hedda

Riktigt fin blogg!

ha en bra dag!

2012-12-22 @ 17:43:09
URL: http://heddamarklund.blogg.se
Postat av: Darksess

Jag brukar också tänka på sånt, tycker alltid mer synd om djuren.

2012-12-22 @ 21:56:41
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0