Daaaaah!


JAG FÅ PANIK!

Vi har ägnat någon timme åt att vända upp och ner på HELA lägenheten och letat efter en viktig bränd DVD-skiva. Vi har letat på alla logiska ställen och alla ologiska ställen. Har till och med  vänt upp och ner på mina fotolbum ifall den skulle gömt sig där. Till saken hör att jag är fruktansvärt pedantisk och om jag inte vet vad precis alla ägodelar som jag äger eller har ägt befinner sig så får jag riktig PANIK! Hur kan en sak bara försvinna? Särkilt när det är en av MINA ägodelar, det är typ helt omöjligt att slarva bort någonting om man heter Marlene. Om min kära och framför allt lugna sambo säger åt mig att den kommer att komma fram i snom tid en gång till så fundera jag på att strypa honom!! Nej då jag stressa inte upp mig för småsaker!


Kommentarer
Postat av: Mie ♥

Jättefin blogg! Allt bra idag? :D

2012-02-19 @ 19:47:50
URL: http://mieevnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0