.........


Jag är en Buzzador och det innebär att jag är med och marknadsför spännande varor och tjänster. Just nu är jag med i en kampanj för Lovefilm och än så länge har det fungerat jättesmidigt. Jag testar på att gratis få låna hem hur många filmer och tvspel jag vill i 60 dagar. Man får hem 2 dvd/spel åt gången och när du känner dig klar med dem så skickar du enkelt tillbaka dem med portot är betalt-kuvert som kom samtidigt som spelen/filmerna du beställde hem. När dem har kommit tillbaka till Lovefilm så skickas två nya ut som du satt upp på din lista på din sida på lovefilm.se . Vill du också testa? Registera dig på lovefilm.se och ange kampanjkoden "van1201" så får du också hem gratis filmer och spel två månader. Sen får du säga upp ditt abonemang eller om du är nöjd helt enkelt har kvar det. 

Hampus och jag har beställt hem serien Boardwalk Empire säsong 1 som vi ska titta på i helgen. Har hört att den ska vara bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0