Sjuk sjuk sjuk


För er som undra vart jag har försvunnit så är jag sjuk. Har bara proppat mig full med tabletter varje morgon och gått till jobbet och sen hem och däckat på soffan. Men jag har nog ändå sluppit influensan som alla verkar ha eller så är det den jag ha men ett sju helvetes immunförsvar. Jag hoppas på att det vänder snart för jag är jätte frusterad att jag missat mina träningsdagar. Idag har ändå varit en rätt bra dag. Fick åka gratis buss idag på morgonen och så hände det en annan rolig grej som jag ska avslöja på fredag :)  

Imorgon tänkte jag ta tag i något som jag fått skjuta upp i nio år på grund av avsaknad av ekonomi, nämligen boka en tid för undersökning för att teckna en sån där tandförsäkring. Dock tror jag att jag har hål i en tand och bara en undersökning gå på 700 kr vad jag förstod. Usch usch det var den lönen......


Kommentarer
Postat av: Celine

Veckans blogg är igång igen och det hade varit super om du vill vara med :)

Klicka bara in på på bloggen för att läsa mer om hur du anmäler dig!

Puss&Kram <3

-Sry om du inte gillar kommentarer som den här

2012-03-01 @ 15:43:19
URL: http://celinelf.blogg.se/
Postat av: julia korecic

KAN NI OCKSÅ HANDLA PÅ BARNAVDELNINGEN?

kolla in vilka två par snygga byxor jag fick med mig hem, kanske blir ditt nästa köpa?! Fyller även 17 år idag, glad tjej. Startar tävlinge inom kort och söker efter ett länkbyte på någon som har samma unika besäkare som mig!

2012-03-01 @ 18:20:37
URL: http://juuliakorecic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0