cause you had a bad day


Började denna underbara tisdag med att tappa gymkortet när jag lite försenad sprang till min skjuts till jobbet imorse och efter det så har allting bara gått fel. Inget ville gå smidigt på jobbet och jag har dragits med illamående hela dagen. 100 kr minus i plånboken och ett ickefungerande kort på några veckor fick jag som straff för jag tappade bort mitt. Nu måste jag be dom öppna grinden för mig varje gång jag ska träna i några veckor framåt och varje gång förklara varför och ha med mig ett kvitto som bevis. Känns ju väldigt smidigt. Baaah!!!!

Gympasset var en plåga och jag hade gått upp lite mer än ett halv kilo sen sist! Hur fan kan jag gå upp i vikt när jag rör mig dubbelt så mycket emot vad jag gjorde förrut och samtidigt äter mindre? Daaaaah!

Väl hemma så ligger det ett brev ifrån min kära kompis Försäkringskassan på hallmattan. För andra gången så har jag fått för lite i bostadsbidrag ifrån dom, nästan 1000 spänn, men eftersom summan inte överskrider 1200 så får jag inte tillbaka dom pengarna och inte heller dra dom av det på min skuld jag har till dom heller. Blir så jävla irriterad för att när dom ska ha pengar av mig så är det viktigt med vart enda öre men när jag ska ha pengar utav dom så är det inte viktigt om det inte är över 1200 kr, skämta dom med mig eller?  Blivit blåst på 2000 kr på två år nu och då hade jag varit skuldfri ifrån dom.

Aja, nu väntar jag bara på ett mail ifrån en gnällig kund på tradera som köpt ett par skor utav mig. Hon vill ha tillbaka pengarna och att jag ska betala returfrakten för att dom inte passade henne. HALLÅ!!!! Det är väl det som är risken med att handla på internet man vet inte om det passar. Jag har ingen passnings-garanti. PUCKO! Råkar alltid ut för såna kunder så nu var det sista gången jag säljer saker på tradera. Orkar inte med att få massa otrevliga mejl ifrån olika psykfall....

JA, JAG HAR EN EXTREMT DÅLIG DAG. Den kan väl ändå inte bli värre..........
Gone crazy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0