Det börjar bra.....

Idag var dagen då vi skulle säga bye bye tele2 och byta till bredbandsbolaget. Men dom alltså bredbandsbolaget "glömde" bort att skicka hälften av utrustningen. Ändå så beställde vi den för 3 månader sen. Så nu kommer vi vara utan tv, bredband och telefon tills på tisdag. Verkligen skoj! Suck.....varför kan saker och ting aldrig gå smidigt hemma hos oss?



Uppdatering:


Det är ju trots allt fredagen den 13:e idag så allt ska väl inte gå smärtfritt. Efter jag skrev det övre inlägget så kom det en räkning på posten att vi ska betala tele2 för tv i februarimånad. Hmm, låter väldigt konstigt eftersom både bredband, telefoni och tv är uppsagda från och med idag. Det slutar med att stackars Hampus fick sitta i telefon i en och en halvtimme och prata med ca 6-8 personer som bara skickade honom vidare. Det visade sig att det inte alls var uppsagt hos tele2. Det var noterat men ändå inte uppsagt. Bredband och telefonen blev vi tillslut av med men tv:en måste vi minsann betala fram till den 1 april upplyser en bitterf*tta på tele2 oss om. Fast det är VÄLDIGT uppenbart att det är dom på tele2 som gjort fel!! Så FRUKTANSVÄRT dålig kundservice.
Så nu ska vi betala dubbla tvpaket fram till i vår. JIPPI!! Varför kan inte tele2 förvåna mig en enda gång genom att vara lite smidiga och för en gång skull vara trevliga och kundvänliga?

Kommentarer
Postat av: Cina

hände mig samma sak fast med comhem. Jag sa upp fasta telefonen och det var okej, skulle bara gå tiden ut, trodde jag. Jag fick lov att betala för 3 månader till för att jag bara sagt upp det men inte avslutat det.. Allt gör dom för att tjäna pengar. LURERI är vad det är.

2012-01-13 @ 16:47:25
URL: http://sthlmbycina.wordpress.com
Postat av: canaz

Vill du göra ett länkbyte? :) Har 1400/1500 unika läsare per dag :)

2012-01-14 @ 12:06:18
URL: http://canaz.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken otur ni haft! Hoppas ni blir nöjda med bredbandsbolaget. jag har dem och är mer än nöjd! :)

2012-01-14 @ 12:49:08
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0