En diss

Jag hatar folk som raggar på en på gymmet!
Går man inte till gymmet för att träna? Jag vill inte bli störd av någon dåliga raggningskommentar om min kropp som kommer efter att han har stalkat mig runt gymmet. När jag träna vill jag svettas, bli röd i ansiktet och vara ful i största allmänhet inte bli stirrad på. Vad är det folk inte fattar? Om jag inte ger någon som helst respons så kan det ju faktikst betyda att jag inte är intresserad och är på gymmet för att träna. Konstig tanke, va? ;)
 
Nu förtiden så träna jag på morgonen samtidigt som alla pensionärer, det blir bäst så!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det är helt klart bäst att träna med pensionärer ;) Ses ikväll!

2012-07-21 @ 09:24:21
URL: http://malinviktoriajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0