Hemska tanke

Mina vänner påstår att jag är snobben i gänget och ett hopplöst fall, i varje fall när det gäller alkohol. Det himlas mycket med ögonen när jag är bortbjuden och - jaha vad ska vi hitta på att dricka till dig?  Jag vägrar att dricka både öl och vin , för det smakar rätt äckligt, och tycker bara om att dricka vodka och alkoläsk. Men nu i sommar så har både vin och öl slunkit ner och det har faktikst varit rätt okej.
Kan det vara så fast att jag streta emot som bara den att jag håller på att bli vuxen?
 
NÄEEEEEEEEE !!!!
 
För att motbevisa mig själv så har jag tvingat i väg sambon till systemet. Inget vin eller öl här inte utan smirnoff och bacaddi brezzer i massor. Jag ska aldrig bli vuxen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0