The bird is the word

Vad är det egentligen med alla fåglar?

Under några veckors tid så sitter det massor med kråkor och kajor i trafikljuskorsningarna som jag kör i påväg till jobbet på morrnarna och är så "sömniga" så dom inte ens orkar flytta sig för en bil. Kan ju annars vara en rätt smart ide att göra det, särskilt om man är just en fågel. Vad jag vet så brukar bilar oftast vinna över fåglar.  På kvällarna så är det måsarna som invadera väggarna och bli påkörda. Varför ta jag nu upp detta? Jo för jag höll på att krocka med en skrattmås med cyklen när jag cyklade hem ifrån jobbet/träningen. Fåglen brydde sig inte ett dugg. Är Kalmars gator fyllda av något knark för fåglar. Dom verkar helt borta ju.....
Hahahaha, någon som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0