Dance like nobody's watching


Låtar jag dansa till och sjunger till på jobbet när ingen se:

We found love - Rihanna feat. Clavin Harris
Ai Se Eu Te Pego - Michel Telo ( måste för övrigt vara världens mest töntigaste låt)
International love - Pitbull feat Chris Brown
Drive By - Train
Krossa alla fönster - Maskinen
Call my name -Tove Styrke
Sexy and I Know It - LMFAO
Beds Are Burning - Midnight Oil
God Feeling - Flo Rida
Välkommen in - Veronica Maggio
When whe Stand Together - Nickelback
Hangover - Taio Cruz feat. Flo Rida
Rock the night - Europe
Resten av ditt liv - Timbuktu


Låtar jag deppa till på jobbet:

When I Held Ya - Moa Lignell
The One That Got Away - Katy Perry
Somebody That I Used To Know - Gotye feat. Kimbra
Lät du henne komma nämre - Melissa Horn
Det är ungefär dom som brukar spelas på morgonen på radiostationerna. Kanske borde ladda ner lite egen  musik. Men gud vad jag rocka klockan sex på morgonen när alla andra ligger och sover ;)

Kommentarer
Postat av: moa

hej! skulle vilja be dig om en jätte tjänst :)

om du ville gå in och rösta på min vän i mis world sweden, hon skulle bli super glad då :)



http://www.missworldsweden.se/kval2012/blerina_balaj

2012-03-09 @ 05:34:03
URL: http://moagustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0