Torsdagen

Min jobbdag har varit superstressig så det var riktigt skönt att åka ut till IKEA med mina föräldrar och mormor och morfar efter jobbet och bli bjuden utav morfar på mat. Sen storsade vi runt lite på IKEA och jag blev lite inspiread utav grejer jag ska köpa när lönen kommer. Idag fick endast några kaffeglas följa med mig hem.
Efter IKEA så gick jag över till Jocke där Sanna och Craig var och tror det eller ej där blev jag bjuden på mat, igen, spagetthi och köttfärssås. Mums! Vi ördrev kvällen med en  favorit i repris ifrån gårdagen. Sanna och jag spöade pojkarna på Tecken, kortspelet. Vi är helt klart ett oslagbart team ;)
Som alltid!
Min jobbdag har varit superstressig så det var riktigt skönt att åka ut till IKEA med mina föräldrar och mormor och morfar efter jobbet och bli bjuden utav morfar på mat. Sen storsade vi runt lite på IKEA och jag blev lite inspiread utav grejer jag ska köpa när lönen kommer. Men idag fick endast några kaffeglas följa med mig hem.
Efter IKEA så gick jag över till Jocke där Sanna och Craig var och tror det eller ej där blev jag bjuden på mat, igen, spagetthi och köttfärssås. Mums! Vi fördrev kvällen med en favorit i repris ifrån gårdagen. Sanna och jag spöade pojkarna på Tecken, kortspelet. Vi är helt klart ett oslagbart team ;)
Som alltid!
Kändes jobbigt att säga hej då för nu dröjer det ju länge tills vi ses igen. Sist dröjde det ett helt år. Vi har massor med nya minnen som vi ska uppleva tillsammans. Längtar efter när vi bor i samma stad igen eller åtminstonde i samma land. Jag önskar att det inte var ett helt hav emellan mig och min bästa vän men jag hoppas på att kunna komma över till England och hälsa på snart. Kan ju inte vara helt omöjligt.
There´s no greater power than the power of good-bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0