Lördagens bravader

Igår var vi på förfest hos min bästa vän Sanna. Det var ett år sen vi sist sågs eftersom hon bor i England. Fick träffa hennes fästman för första gången. En charmerande engelskman ;) Så förfesten blev av den svengelska sorten. Kvällen var jättelyckad och jag hade verkligen jätteskoj. Dock blev det MÅNGA snapsar och imorse fick jag en film skickad till mig på mobilen som Cicci filmat när jag visa folket min fina "städdans". HAHAHAHAHA jag dog lite när jag tittade på den. En del alkohol var det ja men ack så skoj :P
Jag med Millan, Sanna och Craig
Gruppbild och Millan hade med sig sin insamlingbössa för Lettlands vänner eller liknade. Hahahaha
Hampus, Sanna, Craig och Millan
Mys med världens-bästa-Sanna
Våra stiliga fästmän ;)
Girlsen
Suddigt
Cicci, Mikaela, Emma och jag är med på ett hörn
Linslus
På Olearys
Olearys
Vem orkar stå och trängas på det minimala dansgolvet. Vi kör på vid bordet istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0