HJÄLP!

Alla som känner mig någolunda vet att jag älskar högklackat och skulle helst av allt vilja göra allting i högklackat om jag så bara kunde ;)
Därför söker jag som en galning efter ett par svarta pumps med lite platå och rätt så hög klack. Ni vet en sån där sko som passa till allt och gör alla outfit snygga. Jag har letat hur länge som helst.Som denna på bilden ovan:
Det var kärlek vid första ögonkastet för mig och skorna som jag köpte hem på rean på footway.se så det är med sorg som jag idag skickar tillbaka den. Dom gör som alla andra högklackade skor jag har prövat, och fått säga adjö till, nämligen glappar i hälen. Min skostorlek är en liten 36:a så jag har väldigt små fötter och hitta därför aldrig rätt. Är det någon som har bra tips på skor?
Känner mig naken, rädd, exposed utan ett par svarta pumps :(

Kommentarer
Postat av: Johanna

kolla brandos, där beställer jag alltid mina skor ifrån. :D

2012-05-25 @ 17:33:27
URL: http://keskiitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0