Lalalalalala

Nu har jag fått ge med mig och faktiskt betalt för spotify. Jag måste annars vara den mest envisa människan i världen när det gäller sånt. 49 kr i månaden är ju inte ett rån precis - dumsnål som man är ;)
Nu sitter jag och knarka musik och lyssna på samma låtar om och om igen:


Trumma Trumma - Den svenska björnstammen
We Are Young - Fun feat. Janelle Monáe
Tröjan Du Hatar - Norlie & KKV
Kick Out The Epic Motherf**ker - Dada Life
Internationel Love - Pitbull feat Chris Brown
Du Är På Repeat - Little Marbles
Flytta På Dej - Alina Devecerski
The Edge of Glory - Lady Gaga
Somebody That I Used To know - Gotye feat Kimbra
Fallskärm - Timbuktu
Call Me Maybye - Carly Rae Jepsen
Emmylou - First Aid Kit
Lät Du Henne KOmma Nämre - Melissa Horn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0