Nybliven miljonär :)

Fick ett ungefär likadant sms till min mobil idag som bilden här över som jag hittade på google. Jag ringde direkt till Hampus och bad honom säga upp sig ifrån jobbet för nu var vi rika. 2 miljoner dollar det ni ;) Hahahahaha! Skämt och sido, men det är alltså ett lotteri som jag varken känner till eller ens ha deltagit i, skickat ifrån ett okänt nummer ifrån Malaysia ( när var jag där senast lixom? ), ett SMS skrivit på dålig engelska och som vill ha någoting utav mig. Nej jag blev nog itne miljonär idag, älskling be att få jobbet tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: Estellas mode från Asien

Haha synd att det inte var på riktigt, snygg heder förresten. Du är väldigt fin på bilden.

2012-05-22 @ 07:07:01
URL: http://estellas.blogg.se/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh sådana sms är så störiga! :P

2012-05-22 @ 16:59:22
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0