Panik

Det är ju lagom roligt att ha byggdamm över hela lägenheten. Här hjälper det inte med några stängda dörrar inte! Precis allt jag äger har ett fint lager damm på sig. Jag få lite smått panik när jag tänker på hur mycket det kommer vara att städa. Kan man inte bara ta en vattenslang och duscha av hela lägenheten? Hahahaha
Igår kväll så trodde jag att jag hade åkt på influensan som alla i min närhet tycks ha, för jag hade så fruktansvärt ont i halsen så jag knappt kunde prata men idag är det borta och det enda jag kan komma på som kunnat orsakat det är all byggdamm som man andats in. Tror att det kommer därifrån för nu är jag tillbaka här i att igen och jag börja redan känna i halsen. Men det är bara att bita ihop och försöka se det färdiga resultatet framför sig. Det var svårt att göra det imorse när t om tandborsten var fylld med byggdamm! DAAAAH!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0