Jag ♥ H&M

Rykande färsk katalog innehållandes massor med godssaker. I like :)
 

Kommentarer
Postat av: cicci

Hej gumman ... modellen högst upp till höger ser ut som du:)

2012-10-18 @ 08:34:59
Postat av: cicci

Hej gumman ... modellen högst upp till höger ser ut som du:)

2012-10-18 @ 08:35:08
Postat av: cicci igen ......

Oj .... råkade jag skicka det två gånger ... ja ja .. då är man ju säker på att det kommer fram ... thi hi.
¤ Jag väntar också på kläder ¤ me love:) Hösten är bästa choppa-kläder-tiden.....Och när man har börjat köpa någonting så är det precis som att man inte kan sluta. Det kommer ju hem så hiiimmmla många kataloger hela tiden... så nu ska jag snart ha köpstopp... Innan Fredrik slår mig. Ha Ha ...

2012-10-18 @ 15:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0