Serie tips

Tittade på sista avsnittet utav min nya favoritserie The Borgias igår. I korta drag så handlar den om familjen Borgias som under sent 1400-tal och tidigt 1500-tal var den mäktigaste familjen i världen pga att fadern blev utsedd till påve. Riktigt spännande serier. Nu väntar jag otåligt på att säsong tre ska komma ut. Men jag får väntar ett tag för den sänds inte förens någon gång nästa år :( Jag älskar verkligen historiska/verklighetsbaserade serier och blir verkligen en nörd efter att ha sett någon sådan och bara måste ta reda på allt. Så nu tack vare google och wikipedia så vet jag det mesta om verklighetens Borgia. Värsta maffiafamiljen. Om ni inte sett serien så kan jag varmt rekommendera den. Säsong ett finns ute på dvd och säsong två finns för nerladdning. 

 

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

Bra tips! Kanske man ska börja titta på!

2012-10-23 @ 03:55:28
URL: http://malinmalinmalins.blogspot.se/
Postat av: FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor

Åh den vill jag se, har missat helt!

2012-10-23 @ 09:55:46
URL: http://www.fantasydining.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0