Irriterad!

'
Jag måste bara säga att jag tycker det är jävligt dålig kundservice hos 3.
Till min stora förvåning så var jag tvungen att betala 250 kr för att få ett simkort som passar min nya telefon, alltså ett mirco sim. Jag hade inte klagat om det hade varit så att jag verkligen hade sabbat mitt befintliga simkort och behövde ett nytt ,då hade jag betalt utan att jag tyckt att det var något konstigt med det, men nu så ska jag  betala för något som jag redan ha men behöver i en mindre variant. Kundservice är att inte ta ut någon avgift alls utav någon som varit trogen kund i många år för en sådan tjänst. Blev väldigt osugen att forsätta ha ett 3-abonnemang nu.......vet många andra mobiloperatörer som ger sina kunder den tjänsten gratis!
Dålig stil 3!

Kommentarer
Postat av: Elly

Trist att höra att det är fler än jag som har råkat ut för deras mycket dåliga s.k. kundservice. För så mycket service för att behålla sina trogna kunder är det inte tal om. :-(

2012-09-17 @ 21:30:17
URL: http://lyckis.webblogg.se
Postat av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Trodde det var gratis hos alla, jag :o
Det är därför man inte ska ha 3, typ. Nej men jag har bara hört negativt om dem :/

2012-09-17 @ 22:06:07
URL: http://zoofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0