Sett denna en gång för mycket!

Är det bara jag som stör mig på tv-reklamen för den automatiska pumptvålen? Den sägs vara så bra för att den ska förhindra bakterirerna på pumpen till att spridas. Men stopp nu! Varför skulle den göra det? När du tryckt ut tvålen så tvättar du dig ändå om händerna. Eller är det kanske bara jag som gör så? ;) Man tvättar väl inte händerna först och sen trycker på pumpen? Snacka om onödig pryl som bara vill spela på folks rädsla för bakterier!
 
Har ni någon reklam som ni reta er på?

Kommentarer
Postat av: Emmy Hardenstedt ♥

Haha gud det har jag aldrig tänkt på!
Ganska löjligt att de säljer såna :P

2012-09-28 @ 15:30:20
URL: http://emmyhardenstedt.se
Postat av: Camilla

Vi har en sån i sommarstugan, perfekt när man rejält smutsig om händerna så slipper man skita ner tvålpumpen (som vi brukar köra med hemma) :) Dessutom får man barn att tvätta händerna ordentligt med tvål då de tycker det är en rolig grej :)

2012-09-29 @ 22:28:22
URL: http://millansmemoarer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0