All that I all can se is just a yellow lemon tree

Efter jobbet så blev det lite altanhäng med katterna. Med mig ut så hade jag en av Lokas nyheter. Efter att har sett de nya smakerna Likes old school på diverse bloggar och instagramfoton så blev det idag min tur att testa på en av smakerna. Nyfiken som jag är. Tyckte chokladshake och jordgubbsglass lät läskigt så jag chansade på citronpajen. Så vad tyckte jag? Mer än halva upplevelsen var lukten. Den luktade verkligen amerikansk lemon pie, mums! Det kändes som att lukten lurades att drycken smakade mera än vad den egentligen gjorde. När jag höll för näsan och drack så var smaken som en loka citron kanske en aning sötare. Men det kändes friskt och lite roligt så jag kommer nog att köpa den flera gånger nu till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0