Skräck på jobbet

Visst att de sägs spöka på vissa ställen på jobbet men idag så hamnade jag plötsligt i en modern version av Hitchcocks skräckfilm Fåglarna. Helt plötsligt börjar det smälla i takfönstrena på jobbet. Först kan jag inte förstår vad det är som smäller så högt och så mycket men efter en stund inser jag att det är massor med småfåglar som flyger in i rutorna. Höll på i flera minuter och var riktigt läskigt. Man undrar ju vad som skrämt upp dem så mycket under så lång tid? Jag vet inte hur det gick för alla fåglarna för när jag gick ut för att titta så insåg jag att det var ett tak under fönstrena som dom flugit in i, men kan tänka mig att det låg en del fågellik där uppe. 
Resterande fåglar var upprörda i flera timmar efter händelsen, spooky?!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0