Tips från coachen

 
Ljudböcker kan blir lite tröttsamma att lyssna på ibland eftersom dom håller på i evigheter eller så har du det som jag ett jobb där du inte kan har hörlurar på dig hela tiden utan bara lite då och då. Då passar ett podcast dig perfekt. Håller på i snitt 40 minuter. Finns hur mycket podcasts som helst att välja på, beror helt på vad eller vilka du är sugen att lyssna på. Efter att mest har lyssnat på tunga ämnen som P3 Dokumentär så håller jag just nu på att plöja mig i genom Hannah och Amanadas alla poddar. Jag gillar dom för att dom ligger så nära mig själv i personligheter och åsikter men som sagt googla fram en podcast som passar din smak så blir jobbdagen så mycket bättre. 
 
För er som inte har en aning om vad jag pratar om så har ni en sida som förklara läget här och även tipsar om lite olika podcast: http://webbhjalp.se/tips-bra-podcasts/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0