Absolut barnförbjudet!

Jag har en envis förkyldning som kommer och går och inte riktigt vill släppa taget så här hemma händer inte så mycket och därför inte så mycket på bloggen heller. Vi håller på och plöja oss i genom Spartacus; Gods of the arena och Spartacus: Vengeance. Jag älskar historiska serier. I denna är det mycket blod, våld, naket och sex. Bäst av allt är alla muskulösa gladiatorer. Ögongodis ;) Där emot så är jag lite less på att allting är nattsvart hela tiden, kan det inte komma en liten ljusglimt någon gång. Jag hejar på Crixus så jag hoppas att det går bra för honom.

 

Kommentarer
Postat av: Alma

Har en liten gissning tävling nurå, beställde 2 saker igår... Min fråga är nu Vilka två saker beställde jag hem?
Vinnaren vinner en länk framför mina läsare och även en recension av din blogg, det är många läsare nu du kan visa din blogg för, så missa inte chansen... Den första som gissar rätt, vinner helt enkelt ;)

Klara.... Färdiga... Gå....

2013-02-11 @ 20:09:30
URL: http://almaklingstroms.blogg.se
Postat av: Vilma Olsson

Hehe.. Själv hejar jag på spartacus x3

2013-02-16 @ 21:48:57
URL: http://pandalon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0